-
Je moet geen account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen op onze webshop. Tijdens het bestelproces kan je er voor kiezen om als gast te bestellen.
Het is wel voordelig om een account te creëren omdat je zo bijvoorbeeld makkelijker je eerder geplaatste bestellingen kan raadplegen en opvolgen. Daarnaast hoef je je facturatie- en levergegevens niet steeds opnieuw in te geven.
Ben je professioneel actief in de huisdierensector of ben je student hondentrimmer, doe dan een aanvraag voor een zakelijk account. Vanaf het ogenblik dat je B2B account door ons werd geactiveerd, kan je pas aankopen aan professionele tarieven.
-
Je kan bij ons veilig betalen via volgende methodes: Bancontact, KBC, Mastercard en Visa.
Als betaalpartner werken wij met Mollie, voor een veilige en geruste afhandeling.
-
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, houden we je steeds op de hoogte van de status van je bestelling.
Zo zul je eerst steeds een e-mailbevestiging van je bestelling ontvangen. Hierin sommen we alle details nog eens op. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam-folder.
Bij statuswijzigingen zul je ook steeds via e-mail op de hoogte worden gehouden.
Als je een account hebt, dan kan je de status van je bestelling ook steeds opvolgen in "Mijn account".
We maken gebruik van de volgende statussen:
- Nieuw: Je bestelling werd geregistreerd in ons systeem.
- In behandeling: We hebben je bestelling in verwerking genomen en zijn ermee bezig.
- Verzonden: We hebben je bestelling aangeboden aan onze verzendingspartner.
- Klaar voor afhaling: Indien voor je afhalen hebt gekozen, kun je vanaf dit moment je pakketje komen ophalen op de aangeduide locatie.
- Afgehaald: Je hebt je pakketje afgehaald.
- Geannuleerd: Je bestelling werd door ons of op jouw vraag geannuleerd.
-
Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.
Wil je toch nog graag een wijziging doorgeven, neem dan contact op met onze klantendienst en we bekijken hoe we je het beste kunnen helpen.
-
Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.
Wil je toch nog graag je bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.
-
Je kan de actuele voorraadstatus steeds raadplegen bij een product.
Wanneer een product niet meer voorradig is, dan kan je dit niet meer toevoegen aan je winkelmandje.
Het is mogelijk dat wanneer je een bestelling tijdens het betalen afbreekt, je deze niet onmiddellijk opnieuw kan vervolledigen. De voorraad is dan een bepaalde tijd geblokkeerd en zal later opnieuw beschikbaar zijn. We raden je dan aan het na een half uur opnieuw te proberen.
-
Wil je een product bestellen maar ontbreekt de knop om het toe te voegen aan je winkelmandje?
Het is mogelijk dat het product op dat moment niet meer voorradig is. Daarnaast is de prijs eventueel ook nog niet bekend op dat moment.
-
We hebben regelmatig acties waarbij je een kortingscode kan gebruiken in het bestelproces.
Je kan de kortingscode invullen in je winkelmandje, waarna we de prijzen opnieuw berekenen. Afhankelijk van je code trekken we een bepaald kortingspercentage van de producten af. Mocht je een kortingscode hebben van een vast bedrag, dan wordt deze procentueel over de producten in je winkelmandje verrekend.
Wanneer de code alleen geldig is voor bepaalde producten, merken of categorieën, dan zal de korting enkel op die producten toegepast worden.
Je kan maar maximum één kortingscode per bestelling toepassen.
-
Is je betaling niet gelukt tijdens het afrekenen, dan kun je je bestelling opnieuw proberen te betalen.
Het is hierbij wel mogelijk dat bepaalde producten in je bestelling tijdelijk niet meer op voorraad zijn. We hebben de voorraad van deze producten namelijk even geblokkeerd tijdens je betaalstap, maar deze zullen later opnieuw beschikbaar zijn. We raden je dan aan het na een half uur opnieuw te proberen.
Mocht je problemen blijven ondervinden tijdens het afrekenen, neem dan contact op met onze klantendienst.
-
Voor elke bestelling die je plaatst bij ons, ontvang je een factuur. Deze factuur bezorgen we je steeds via e-mail en kan je ook raadplegen in "Mijn account" wanneer je over een account beschikt.
-
Je kan tijdens het bestelproces bij je facturatiegegevens instellen of je een zakelijke klant bent.
Hierbij dien je de bedrijfsnaam en btw-nummer in te vullen en aan te duiden of je onderneming btw-plichtig is.
Professionals in de huisdierensector en studenten hondentrimmer kunnen genieten van zakelijke kortingen op een aantal van onze producten. Hiervoor dien je een zakelijk account aan te vragen. Pas wanneer je B2B account door ons werd geactiveerd, zal je kunnen aankopen aan onze zakelijke tarieven.
-
Wanneer je als zakelijke klant een bestelling bij ons plaatst en je hierbij over een geldig btw-nummer beschikt met een adres in het buitenland (een ander land dan België) en tevens btw-plichtig bent, dan zal je bestelling automatisch intracommunautair afgehandeld worden.